Cara Hilang Bosan dan Mengantuk ketika kelas.......

Assalamualaikum semua......

Kali nie entry aku pasal cara2 aku utk hilangkan bosan dan mengantuk ketika kelas. hahahaha


Nampak buku ekonomi kt atas tu??? So, paham2 lah ye...waktu nie aku dlm kelas ekonomi - kelas paling aku "suka" sekali...mmg "best" gler r...

Dh la buku tu tebal. English lg. Mmg tido r aku bacenye...huhu

Buku notes eco aku.....hihihi

hahahaha...Cm budak2 kn??? Buku notes pon gmbr Pooh....mari kite tgk apa ade di DALAM nye......heheheheehh

Notes yg berserabut ntah apa2



Hahaha......"diary" waktu klas......huhu



Ni kes nk hilangkn ngantok.....huhu



Ni kes nk hilangkan bosan lak......ngee~~~

hahaha...tu la keje aku kalo dh ngantuk dlm klas.....hehehe
ni kire dh tahap KRITIKAL r nie.....

Ok la...smpai cni dulu je la ye...t aku cite lg dlm entry akn dtg.....

Arigato gozaimas....domo'...


Assalamualaikum.....

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?