Senang Keje......

Assalamualaikum w.b.t....

Lama sungguh aku xmenjenguk ke cni n menulis post baru....alamaklum le..bz bebeno..byk beno assgnment kene siapkn.
Buat pengetahuan semua, 25hb 10 nie start le final exam aku. tue yg bz cket tu..sume lecturer bg assgnment last minute. Apalagi, nk siapkn pon mestile kne last minute gak...kui3

Assgnment aku yg terbaru: membuat blog sndri......

aik???? apa kne mengena lak blog nie dlm subjek aku nieyh???? Adehh!! Pening2...
Udah le server lembap cm atok kura2..nk masuk Google pon payah sgt...asyk2 "Problem Loading Page"...sengal sungguh...

Bile aku nk smpai nie???? Jauh lg tu...........

Tp kn, koje aku senang jew...aku udah awl2 lg wat blog nie....=> Interpretasi Otak
So, xde le aku memecahkan mane2 meja lab tu dek krn bengang server lambat bebeno tu kn...aku wat r koje sndri.

Senang koje aku....hahahaha
klasmet aku sume udah bengang..aku rilex jew...hahahaha

Ok r...kt cni je r ye entry kali nie....

Cau.......arigato gozaimas...
Assalamualaikum........

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?