Oh my..............

Assalamualaikum........

Okeh kali ni entry pasal pe ek???? hmm....... Cbe try klik link bwh nie:

http://www.youtube.com/watch?v=AqTgWJd9kIk

Kalo tgk dr link tu dh tau dh source nye dr mane kn???hehehe
Of course la YouTube...hehehe
Link kt ats tu adalah lagu febret aku. Tak jemu r aku dgr...hehehe

Ni aku sertakan sekali lirik nye...(walaupun dh ada dlm video tu..saja nk memenatkan tgn aku nie.....)

Tak pernah ku fahami
Ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti
Hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh
Baru ku sedari
Betapa kau kekasih
Hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui
Tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi
Meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui
Berertinya dirimu
Kerana hanya dirimu
Sambut cinta penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Menyesal ku akui
Tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi
Meninggalkan hidupku

Menyesal ku akui
Tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi
Meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui
Berertinya dirimu
Kerana hanya dirimu
Sambut cinta penawar peritku
Sambut cinta pengusap tangisku


Huhuhuhu
Aku sedih sih dgr lagu nie...lagu ni igt kn aku pd satu insiden yg xkn aku lupa kan yang pernah berlaku kt aku dulu...sama dgn lirik lagu ni.

So aku mmg feeling gler r dgr lagu nie.. Tp aku xmenyesal spt lagu nie. Kind of a bit bersyukur la. I don't know why...

Let it just be my secret only k?????

Okeh....jmpe lg d entry akn dtg....

Assalamualaikum.

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?