Ciss kau!!!!!

Assalamualaikum semua......ohaiyyo!!

Lame jugak aku xtulis entry baru ye. Agak bz lorh.

"Ye ke bz?? Setahu aku ko bkn nye keje pon..."

"Keje r!!
KEJE RUMAH..hehe"

"Cett!!!"

Haa..aku nk cite nie.....

"Cite la...xde sape larang pon!!"

"DIAM lah kau!!!"

Baru2 nie (dlm seminggu ni) aku g le belajo lesen kete.

"Orang dh ade lesen awal2 lg dh."

"Shadap yu!!!!"


Aku ni lahir hujung tahun. Jd lambat le aku cukup umo nye 19 tahun. So xdpt le aku nk amk lesen kete awal2 kn????

Ni aku nk cite ni.

"Cite r cpt!!!"

"Sabar2.....lek lu~~~"

"Ate lambat bebeno pon. Byk beno intro nye...."

"Lek lu~~"

Ade le sorang ckgu yg ajo aku bawa kete ni....

"Aikk??? bkn drive kew??"

"Diam ah kau!!"

Bile dia ajo, nk swoh tekan @angkat clutch, sesuka ati jew dia sentuh paha aku!! Cehh!!! Aku masih dara tau!!! hahaha

Aku udah rase xselesa dh ni..slalu gak dia wat cm tu. Marah kang, dia tgh ngajo aku, aku tgh drive (xsedap lak).

Aku pon berdiam diri jew r..

"Cehh!! Dlm ati, sepak laju2 kang!!"

"Opkos!!"

Dalam masa 3jam(asas) + 1jam(latihan) tu, aku diam je r..sembang2 gak...

"Dasar mulut xreti diam!!"

"Sapa yg xreti diam sebeno-beno nye nie??"

Bile udah abh tu aku terAMAT2 le leganye. Tp cm ade still rase xpuas ati gak r.

"Dh agk dh."

"????????????????????????????????????????????"

Dlm hati, harap2 xdpt lg le ckgu nie ngajo aku. xsanggup aku. Aku masih dara tau....hahahaha

"Xabh2 nk ulang ayat filem arahan Ahmad Idham tuu....."

"Biar la..jeles r tuee~~~"


Sampai aku abh latihan lg 7jam, ckgu lain yg ajar....dpt sorg pakcik yg mmg peramah. Seronok giler aku belajar + sembang ngn dia...hahaha

Sekarang ni (26-12-2010) aku dh abh latihan kete.

Esok (27-12-2010) aku test JPJ...doa2 kn aku lulus la ye..takot gak aku kot2 terMATI enjin tgh2 jln kang, xpasal2 aku gagal...huu~~~

"Cpt2!!! Gali lobang!! Ade yg MATI esok!! hahaha"

"Cehh!! Nanti kau!!"



p/s: That's all 4 today. Esok kalo aku rajin aku cite cmne aku test JPJ esk ye.....hehe

Cau!!

Assalamualaikum...........

Arigato Gozaimas... Domo'.

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?