Pengumuman!!!!

Labels:

Assalamualaikum semua.....

Dh lama kot aku xhadap belog aku yg merapu nie...hehe

Busy sgt. Xsempat nk meng-update entry baru...hehe

Entry nie pon aku cuba la curi2 masa nk tulih...hehe

Dalam 2-3 minggu nie aku busy giler siot!! Mengalahkan perdana menteri lagik! haha
Bukan apa, aku ni telah diamanahkan sebagai Ahli Jawatankuasa Program (panjang le pulak)...haish!! Senang citer AJKP la...

"Pendek kn senang." 

haha
Statement diatas tidak ada kena mengena dgn hati dan jiwa sesiapa jauh sekali dgn yg hidup @ yg mati ye....hak3 (sapa yg pick-up paham la)

Sambung citer>> Jadi memang busy giler r aku kena buat itu ini, laporan sana sini!


"Pening pale otak aku!"

Demi tugas yg telah diamanahkan, aku buat la dgn hati yg ikhlas + rela..(ye kew??)

"Cm xleh caya jew!"

Setelah penat dalam 2-3 minggu ni kn...........aku......aku......telah......mem.....membuat keputusan...........keputusan......untuk..............untuk.......untuk......untuk........


"Gagap kew budak nie?"


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

BALIK RUMAH HUJUNG MINGGU NIE...........hahahaha

Saspens x?? Saspens x??
haha

"Dh giler pew budak nieyh??"



p/s: Sebagai ganjaran penat lelah aku kn.....aku nk balik umah gak mggu nie!! NO MATTER WHAT!!`

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?