GBS Semakin 'Kaya' Seyh!!

Labels:

Assalamualaikum semua~~~

Heheh
Dh lama rasanya aku x menghadap blog aku nieyh!! Udah byk sawang mawang tergantung2 kt blog aku nieyh!! Adehh....


"Korang nk baca trus skroll down ke bawah. Kalo xnk baca boleh klik butang 'X' kt bucu kanan sebelah atas kaler merah tu ye...."

Actually aku xde bende pon nk ckp utk entry kali nie. Dh ketandusan idea dh nie. Oleh itu, wujudlah entry merapu kali nie.....aiyooo~~

Igt x entry aku yg lepas2?? Aku ade tulis pasal GBS. Bukan Geng Bas Sekolah citer yg duk main dlm Astro Ceria tu. Ni pasal geng sekepala, setubuh ngn aku daa....GENG BUDAK SENGET. 

Okeh!
Dulu aku de cite gak kn. Kitorg naik 1 teksi 6 orang. Kali ni kitorg kuar dh xnaik teksi @ bas lg dh. Kami dh semakin 'kaya'. Nk g mana2 dh ade kete sendiri!!

"Bapak siot!!"

Haha
Ade salah sorg member geng ni bawak kete ke kampus. So, the rest of the geng ambik kesempatan la. Hahaha

"Isk3.."

Baru2 nie kitorg g Sunway Pyramid. Naik kete seyh!! Jimat duit tambang. Kalo dulu kitorg naik teksi, 1 teksi 6 org. Kali nie 1 kete 6 org, naik kete Proton Saga Aeroback. (mmg cm sardin gak la)

Nk bawa Avanza xmao. Konon kedekut minyak. Cehh!!

"Psstttt!! Actually si 'driver' kete Avanza tu xtau jln ke Sunway. hak3"

haha
Tu je kot entry kali nie. Just nk bgtau je, GBS kali nie nk kuar g mana2 naik kete sendiri dh. Dh xnaik dh teksi @ bas. haha (statement berlagak giler!!)




p/s: One of the entries mengarut yg pernah aku tulis. Xde idea pnye pasal...huhu

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?