MR.OS oh MR.OS!!

Labels: , , , ,

Assalamualaikum semua..........

Lama aku xupdate blog aku nieyh!!

"Takde masa weyhh!!! huhu"

Serious ckp (sambil wat muka serious), aku mmg bz giler 2,3 mggu nie....dgn assgnment nye, final mini projek lg, nk study utk final lg....hadoi.....



Esk adalah exam paper "kesukaan" aku.........dek kerana suka nya kami terhadap subjek tersebut, maka keluarlah pelbagai komen2 merapu di status facebook aku.....huhu

Nk tgk x?? Nk tgk x?? Ni haaaa~~


Korang nampak ke xnmpk kew nasib korag la ye..tu je yg termampu..

"Kalo perlu pkai la kanta pembesar....Teleskop @ mikroskop pon boley~~"

huhuhu

Ade lg...ade lg.....



Huu~~

Dh jd penyakit dh MR.OS nie....Ramai tol "minat" kt dia....huhu

"Gelap masa depan aku weyhh!!!"






p/s: OS = Sakit Otak.......paling pentinggg!!!!! Olwez Stay-up! huhu

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?