Once Tension Mood~

Assalamualaikum semua~~

Untuk paper yg aku nk amk esk menyebabkan aku tension pd hari ini. Memang aku tak leh study duk dlm bilik. Dh la balik dr stay up luar pkul 7. Tido smpai pkul 12. Bgn tido, mandi, trus hadap buku. Memang giler r otak aku.

Rasa cm nk jerit sekuat-kuat hati dan hempuk orang smpai lunyai!


Mmg aku xleh study. Dgn lagu yg full volume dgr dr earphone, aku duk termenung nengok je buku tu. Baca pon xtau apa yg masuk. Sama la dgn member sebelah aku.


Dgn muka tension tahap cicak jatuh ke lantai mozek, member aku nie pon menyampaikan idea bernas lg bijaksana!

"Jom kuar petang nie!"

Bagaikan pucuk dicita, daun tua yg sampai..aku pon dgn muka seriusnye berkata:


"Jom!"

Dgn hati berbunga rampai, riang ria, suka duka (merepek suda~), menunggu detik 1700 utk keluar lepak kat Tasik Shah Alam.

Kid's playground


Lepak di playground pon boley~~

"Jadi bebudak sekejap!"


Me and Farah

'Penyewa' aku...hahaha

'Pemilik' homestay!

We are sisters!

Dlm bas! Nk balik suda~~


Tp dlm lepak2 tu sempat lg study seyh!! haha

Tp sekurang-kurangnya tension aku direlease gak la....hehe





p/s: Penat jalan kaki dr medan selera ke tasek....haha

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?