Sejenak Melepaskan Rindu~~~

Assalamualaikum semua.....

Penat tol hari nie. Aku baru sampai UiTM dr Perak. hehe


Aku balik rumah sabtu semalam. Lepas je paper aku trus blah. hehe


Jalan jam usah citer r. Almaklum le. Cuti 3 hari kot. Sabtu, Ahad, Isnin. Sibuk sume orang nk balik kampung. Jenuh gak la abg aku cari 'lobang2' nk mencelah lari dr tersangkut dlm jam tu sekali. X pernah dibuat lalu jalan2 kampung yang kecik lg sempit tu. Sebab xnk tggu lama2 jalan jam tu terpaksa la jugak redah jalan kampung tu.


Abang aku ni pon satu. Masuk jew jln tu. Tak kira la. Kot2 jln tu jln mati ke apa kew, main redah jew. Aku yg cuak kot xjumpa jln kuar. Dh le malam masa tu...Aiyoo~~


"Cepuk gak abang aku ni kang."

Tp alhamdulillah. Selamat gak smpai umah. Sepupu aku sume dh ada dh. Riuh giler umah tu. Bile nk tido mule le cari port masing2. Berebut2 bantal. Almaklum le, udah ramai beno bantal pon xcukup. Tp happening giler r!

Aku pon puas giler makan masakan mak. Melantak xigt dunia dah! Sampai buncit perut. Nyaris xtermuntah balik jew..huhu


Abang aku siap beli laptop baru lg seyh!! Jeles aku! Nasib baik le sayang lg laptop aku ni yg aku panggil Tama-chan nie. Kalo x aku beli lg canggih pnye...haha

"Ade kew duit??"


Hari nie Isnin, dengan selamat sejahtera serta sihat walafiatnya aku sampai balik UiTM Shah Alam.

"Aiseyh!! Dek sbb ade paper jew rabu nie. Kalo x aku xbalik dh S.A nie....huhu"

Takpe2. Jumaat nnti balik Perak semula. hehe

Penantian penuh debaran!



p/s: Nk kuar cycling after final...yeah!!

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?