Bilik Persinggahan

Assalamualaikum semua~~

Lma gak aku xupdate entry baru ye. Almaklum le. Intersesi dh start. Duk pulak umah abg aku. Berok aku dh le kene tinggal kt umah. Mmg harapan la aku nk on9. huhu

Ni pon aku baru je beli beruk baru 2 hari yg lepas. DiGi Boradband. Line kt Shah Alam nie laju giler. Belom kedip lg mata aku dh kuar dh page FB aku. Perghh!! Best siot. Tp line kt umah abg aku lembap giler cm jelebor. Malas aku nk on9. Kene tunggu lama baru kuar page. Haishh......

Ni pon update entry kt 'bilik persinggahan' aku kt Kolej Melati.

"Apsal panggil bilik persinggahan?"

Ni la yg aku nk citer nie. hehe

Nk dapat bilik nie semalam punye la banyak songeh. Pegi sana, pegi sini. Cop sana, cop sini. Tp berjaya gak la aku mendapatkan satu bilik dengan bayaran seratus untuk selama aku wat intersesi. Bayar bilik ni pon share duit ngn kawan aku yang nak menumpang secara haram kt bilik nie...hihihi

Tapi aku xtido kat sini pon. Aku tido kt umah abg aku. Bilik ni aku wat sbg tempat singgah sekejap sementara menunggu abang aku balik dr keje. Aku kene balik rumah bile abang aku dh abh keje je sebab abang aku sewakan satu bilik umah dia kt kawan dia. Orang bujang. Hensem lak tu. hahaha

Sebelum aku dapat bilik nie hari tu, lepas kelas jenuh gak la jalan2 sekeliling Shah Alam nie. Hari2 main boling. Poket pon dh nazak giler2 dh nie.....aiyoo~~~

Tu la sebab nye aku panggil bilik nie sebagai bilik persinggahan jew...hehehe

Ni ada la sedikit gambar kitorang sebelum aku dapat bilik kt Melati nie. Xtau nk buat apa, ni la aktiviti kitorang....enjoy~~

Boring menuggu giliran untul lane bowling kosong.

Err~~

Kakak Fatin

Patung???

Terbaek!! Model pintu masuk Giant seksyen 7...hak3




p/s: Lepas ni kurang cket keluar duit. Duk mencapap dlm bilik jew...huhu

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?