Tersangatlah Seronok!!

Labels: ,

Assalamualaikum semua~~



Lama sungguh daku tidak meng-update entry aku di sini ye. Sebulan ada kot. Bukan apa, busy kot dengan kelas segala bagai. Minggu pertama kelas lagi dah ada assignment. Oh! Sungguh tidak ku sangka di tika itu. 


Selama sebulan ini jugaklah aku sentiasa sakit. Sakit rumah a.k.a homesick. Asal aku plan nak balik je, mesti ada macam-macam plan dan program fakulti di hujung minggu yang menghalang daku dari berbuat demikian. Sungguh s**t disitu!


Kadang-kadang tu ade jugak terpikir nak skip je. Tapi memikirkan kepayahan serta kesiksaan azab pedih merepeat program tersebut, daku terpaksalah menanggung kesakitan homesickness aku. Serius! Sungguh tersiksa.


Orang cakap, kalo kita sakit tu mengurangkan kepekatan dosa kita. Tapi kalo sakit ni camne pulak? Dapat excuse jugak ke? 

Setelah berhempas pulas memendam perasaan kepedihan sakit yang dialami, akhirnya daku berjaya memboloskan diri untuk pulang ke rumah. Weeee~~~ Sungguh daku tidak sabar!


Petang tadi dah beli tiket balik rumah. No matter what, I'm coming home this Friday!! Mak, tunggu kepulangan kakak ye.....................

Till then, all I need is................................................



p/s: Happy sesangat-sangat!!

2 comments:

  1. Xim said...:

    hahaha...untungla dpt balik umah....waahahah

  1. eleh...untung la orang tu mmg duduk kat rumah pon....huhuhuhuhuhuhuhu


Awak 'Like' blog saya?