Bebelan Si Blog Owner

Labels: , ,

Assalamualaikum semua~


Fuhh..berkurun lamanya aku tak membebel kat sini kan? Asek membebel kat Twitter jer. Blog ni pon dah bersawang. Sorry guys. Kepada sesiapa yang menanti kemerepekan daku di sini, maaf...aku dah lama tak update sini. #bajet kau ada regular followers la kn? 

Buat masa ni, aku masih mengerjakan template blog ni yang agak huduh. Actually, aku baru je lepas tamat subjek web pogramming. So, daku nak praktis le ilmu yang daku dapat belajar mende alah tu kat blog daku sendiri. Almaklum le...dulu bahot* pasal blog nie. Template pon amik online pnye jer..... #jeles tgk org lain punya blog template buat sendiri. huhu

So, daku belum lagi bersemangat nak membebel kat sini yer. Sekarang ni tengah berkobar-kobar nak programming template sendiri. Mari kita sama-sama lihat hasilnya yer.... #huduh atau cantik. Oke? Gaya penulisan daku pon akan diubah dan improve ke arah yang lebih better. #bukan butter, oke? 

Awak profesional, saya amatur. Harap kepada profesional-profesional sekalian, berilah tunjuk ajar kepada si amatur ini ye...........


--> bahot* = bodoh, bengap


0 comments:


Awak 'Like' blog saya?