Paham ke tidak? Ntah.

Labels: ,

Assalamualaikum semua~~

Lama sungguh aku tak meng-update blog nieh! Malas memanjang. Bila nak rajinnya tak tau le. Aku tak tau nak tulis apa ni sebenarnya. Just nak cerita je.


Once upon a time, *tak payah nk omputih sangat la!* aku berblogwalking melepaskan kepenatan mengemas bilik. Tetiba datang nafsu rajin membuak-buak nak membukak blog sendiri. Bukak bukan tengok apa pon. Tengok-tengok kot ada orang komen entry aku *bajet orang suka sangat dengan tulisan kau*, tengok cbox aku apa yang readers tulis, tengok visitor segala bagai, tup-tup terjumpalah ini.


Hairan jugak aku. Paham ke mereka-mereka ini dengan tulisan aku yang lintang-pukang, bahasa aku yang terbalik-terbongkang? Persoalan disitu. 

Nak kata guna google translate............................

(Klik untuk tumbesaran)
*Ayat kat atas tu aku petik dari entry aku yang ini.* 

Sumpah aku tak paham! Kau paham? *ketawa guling-guling aku baca ayat translate tu* 







p/s: *geleng-geleng kepala* 

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?