Semester 3 Berakhir~~

Labels: , , ,

Assalamualaikum semua~~~

Wah....lama sungguh aku tak update entry baru kat blog takberapanakcomel nie. Takde masa free nak bukak blog nie... *eleh....bukak FB dgn Twitter kau ade pulak masa? Heh~*


Semalam dengan rasminya, tamatlah semester ketiga aku di UiTM di hatiku. Banyak suka, duka, penat, lelah, makan, minum, tido *sume nak bgtau ker?* aku kat sini. Lepas je habis paper Operational Research yangtakberapanakrational tu, cepat-cepat aku balik bilik kemas segala mak gatok nenek barang aku. *Tak sabar nak balik!* 


Excited giler. Tambah excited bila mak aku sendiri datang jemput aku. *Hepi gilerrr~~* Yang tak berapa nak best tu, aku kena drive dari Shah Alam ke Teluk Intan. *giler sengal segala otot dan tulang-temulang aku!* Tapi nak balik punya pasal aku sanggup!


Hari ni kat rumah, aku relaks jer. Rehat dulu katakan. Esok-esok lusa baru le pegi merendek *merayau* dgn member-member. heheh

Ok la. Tak tau nak tulis apa nie. Lain kali aku tulis lagi ye. Sorry la kalau entry kali nie tak menarik. *memang tak pon*






p/s: Nak tulis pasal apa ek entry akan datang??? *garu-garu kepala*

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?