Sekian Lama Ku Tunggu, Akhirnya..............

Labels: , , ,

Assalamualaikum semua~~~

Ade jugak idea aku nak menaip entry kali nie. *setelah sekian lama memerah santan otak* Tajuk kat atas tu, korang musti tgh dok pikir pasal apa kan? Bukan cintan-cintun tau. Bukan jugak megi cintan yang korang beli kat kedai runcit dengan harga RM1.20 sebungkus tu. 



Malam-malam camnie masak megi sedap jugak nie~~ *telan liur*

Tajuk tu aku nak cerita pasal permohonan kolej aku daa~~ Setelah sekian lama ku tunggu, dapat jugak tengok result permohonan aku. Selama seminggu aku try bukak laman web ehep UiTM nie dengan menggunakan pelbagai browser (Google Chrome, Mozilla, IE), akhirnya.......................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(Klik untuk tumbesaran)


Permohonan kolej aku berjaya!! *save duit sewa rumah dan minyak transport aku!*  






p/s: Sangat bosan di rumah sebab hardisk aku tertinggal kat rumah abang aku. *Sigh! =.='

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?