My Final Semester Started!

Labels: , ,

Assalamulaikum semua~~


Hari ini dgn rasminya aku mnjadi pelajar semester akhir FSKM, UiTM Shah Alam. Rasa bahagia sekali dh final sem ni. Xsabar nak masuk kelas nak belajar. *Oke, itu tipu!



Aku mendaftar kat kolej pukul seploh lebih dan aku ponteng kelas wireless. *Bagus kan student ini? =.=' 

Lepas tu g shopping barang sket kat Giant dan balik UiTM balik. Sampai bilik kemas barang. Ni la first time masuk kolej barang aku sikit jer. Yang lepas-lepas kalo bilik kat rumah tu boleh cabot, memang angkut dgn bilik-bilik skali. Tak yah nak kemas-kemas ni kan? *Oke, itu mustahil!


Oke, yang tergantung itu abaikan.


Oleh kerana sem ni aku dapat aras 2 a.k.a ground floor, dan belakang bilik pulak adalah pusat sukan, memang jelas la nanti orang luar nampak orang dalam. Lepas ni aku xboleh la buat undang-undang suka hati aku jer. *ingat dosa weh....huhu 

Malam jer kenalah tutup langsir tu...


Kalo itu bas bunyi-bunyi hon lg cm sem lepas, aku sumbat ekzos dgn pisang!



Oke la. Mata aku tersangatlah mengantuk. Jap g pukul 4 ada kelas. Take-a-nap kejap la. hihihi

Bubye~!



p/s: Rasa cam nak ponteng kelas petang nie....hahaha



0 comments:


Awak 'Like' blog saya?