Aku busy sekarang. Ok?!

Labels: , , , ,

Assalamualaikum semua~~~~~

Dah minggu-minggu akhir kuliah ni tersangat busy la pulak. *tapi sempat pulak kau update blog kan?? hihihihihihi (hanya mampu tersengih)
 
Ok. Minggu ni agak disaster bagi aku. Sebabnya? 

Pertama:
Semalam aku tak tido sampai pukul 3pagi semata-mata nak siapkan Lab Cisco aku yang konon nya untuk praktis exercise untuk test hari ni. Malangnya, 6 trial and all failed! On the 7th trial, aku buat separuh je. *dah give up! Last-last aku sedut kawan aku punya je. hahahaha

Kedua:
Hari ni kelas NetSec sangat menambahkan beban kepala otak aku untuk fikirkan pasal Catch The Flag (CTF) Competition hari Sabtu nie. Rupanya banyak preparation yang group aku tak buat lagi. Banyak device yang tak beli lagi dan devices needed are 'hidden on the center of the Earth.' Mana aku nak cari wei???

Ketiga:
VPN setup untuk CTF ni tak buat lagi. Ubuntu aku pulak buat hal. Tetiba hang. Dah pulak tu, kene setup guna wired connection, means kene buat kat lab. Ohmen!! Penat merayau cari lab yang kosong!

Keempat:
Aku terpaksa balik rumah abang aku sebab nak ambil kete untuk kegunaan esok nak cari device untuk CTF tu. Overlapped pulak dengan meeting pukul 9.00 malam nie. Penat giler kalo aku nak ulang-alik dalam sehari nie. Tapi report portfolio aku tak siap lagi. So, kalo aku beralasan untuk tidak menghadirkan diri meeting malam ni, aku dah escapekan diri aku dari perlu menyediakan report yang aku tak tau nak tulis apa.

Kelima:
Esok kene merayau satu Shah Alam (even maybe Selangor) untuk cari device CTF nie. At the same day, pagi kelas abih pukul 10.30 pagi and meeting i-Hack pukul 3.00 petang. We only have time about 4hour and 30 minutes untuk merayau, membeli, makan, and solat. Damn! Sumpah penat esok!


Ok. Tu je la kali ni. Sebenarnya ada 2,3 lagi. Dah malas nak mengetuk keyboard ni dah. Lagi pon, aku nak g setup VPN aku ni. Ok......see you in da next entry yaa.....Bubye~~







p/s: Aku lupa command daaa......

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?