Apabila Budak Senget Beraksi.......hiyark!!!

Labels:

Assalamualaikum semua........

Adehh!! Penat sungguh aku ari nieyh!! Mau nye tak! Lepas abh test pkul 2 td trus g bowl, then mlm g main sukan lak. Adehh....mau kurus aku cmnie...hak3

Tu lah...apabila budak2 senget berkumpul, tu lah jadik nye..

Tp yg aku paling happy adalah: AKU DAH BELI TIKET BALIK PERAKK!!!!!!!!


"Hip hip horayy!!!!"

hahaha


Happy nye aku xterkata....xsabo2 nk balik nieyh!! Siap dh call mak lg tggu kt terminal bas Jumaat nie....hehe

Okeh! Sambung cite budak senget td, lepas je aku beli tiket ngn member aku, trus le g PAS. Bukan Parti PAS bulan mengambang tu. Ni PAS >> Plaza Alam Sentral....haha

Ada la pulak seko member aku nieyh....bole pulak tertinggal HP nye kt bus stop seksyen 2....hadeh......udah menyusahkan member aku yg seko lg meneman nye...Haish!! Rasa cm nk tinju2 je member aku nieyh!! Boleh pulak wat drama saspens tyme nk berseronok nie?? Isk3

"Sabo je la hati....haish!"

Aku ngn 3 org lg member aku ni kene le tggu kt PAS tu..kitorg g naik ke Pusat Bowling dulu r.

Nk dijadikan cite, tyme tuh ade tournament utk kelab budak sekolah r plak! Abh satu pusat tu di 'conquer' nye. Jd kami pon memblahkan diri kami dr situ.

Setelah member aku yg wat 'drama scene' td smpai, kitorg duk wat 'rapat umum' telah mencapai kata sepakat bahawa kami akan pegi ke Pasaraya Ole-Ole di seksyen 18.

Kitorang g sana naik 1 teksi! Bayang kan la, 6 org 1 teksi. Sardin giler r. Sorg member aku kene la duk atas riba. Nasib baik le dia tu kecik jew. Kalo x cdg nk sumbat jew dlm bonet teksi tu.

Biasa la kalo budak senget bersatu, havoc giler r. Bising dlm teksi tu ngn lawak sengal kitorang. Pakcik driver teksi tu ketawa skali, siap join lg kebisingan kitorang tu...haha

Sesampai je kami disana, terus ke pusat bowling yang terletak di aras 3.

"Skema giler ayat!"

Apa lg. Bila budak2 senget beraksi, 4 game kitorang main....haha

"Puass!!"

Tgh main pon boleh gelak ketawa lg. Bising tu usah cite r. Penuh suara kitorg jew kot. haha

Lepas puas main tu, melilau cari makanan lak. Adehh!! Dh xtau nk makan kt ne. 'Byk' sgt choice. Dpn mata aku ade Secret Recipe. Kepala otak aku dh byg dh. Kalo le aku ade duit, mmg aku beli jugak kek kt situ xkire apa pon. hahaha

Terdecide la pulak nk g mkn kt Restoran Darul Ihsan. Everything is on me!

"Oh yeah!"

haha
Aku belanja r budak2 senget ni mkn. Tgh mkn pon boleh ketawa gak lg. Aiseyh! Kritikal dh budak2 nieyh!!

Lepas kenyang mentekedarah, kitorg pon balik le. Tp plan kitorang x abh lg! G main sukan lak mlm nieyh!!

"Jom!!"

"Set!! Pkul 9 trus g Pusat Sukan ye! Sharp!!"

Tp 9.30 gak baru kuar bilik....hak3

"Janji melayu tol!!"

Kitorg terus g amk peralatan Ping Pong. Seko member aku nk wat NON-OFFICIAL TOURNAMENT lak.....biyo kn........aku lak ngn member lain g amk skuasy.

Tgh main nie pon boleh gelak ketawa lg! Penat bukan sebab main. Penat sebab ketawa!

"Mmg dh kritikal dh. Perlu masuk 'ICU' dh nieyh!!"

Aku ngn sorg member aku ni mengidam nk main tennis. Perghh!!! Court penuh seyh ngn budak2 Tae-kwon-do, silat & Karate-do. Haish!!

"G la praktis kt tmpt lain. Court tennis utk main tennis daa....."


So, dgn muka xpuas hati + kempunan xde la main tennis....huhu

Plan minggu dpn lak ye....haha

"Takkan ku berputus asa!"

Dlm pkul 10.30 mlm kitorg kuar dr Pusat Sukan tu. 2 org member aku ni kene balik sblm pkul 11 sbb nnt pagar kolej tutup. Aku no hal. Kolej aku xde pagar..haha

Pukul 11 aku smpai bilik...perghh!! Penat giler!! Sebelum melandingkan bdn kt ats katil on9 dulu. Maka terlahir lah entry aku ini......haha



p/s: Welcoming our new member in Geng Budak Senget: Rafidah Zakaria................zzzZZzzZZzzzZzzzZZ

MOOD: Seronok + mengantuk!

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?