Kembali ke Pangkal Jalan.....

Assalamualaikum semua.....

Aiyoo........smpai Shah Alam sudaa~~ huhu

Cepat tol masa berlalu. Tak puas g duk umah. huhu


"Apa2 pon kau di bumi Shah Alam skunk Noor...!! Jgn nk mimpi lagi....welcome back to right path in d reality!"

Cett!! Bile pulak la aku bermimpi nie? Tp kn, kenang balik waktu cuti, aku xbawa satu buku pon balik umah utk mentelaah. Sesampai je aku kt bilik, member aku dtg. Maka terjadilah suatu dialog berbunyi begini:

Member: Keje ITS tu nk apa sebenar nye??
Aku: ITS?? Keje yg mana nie?? (muka berkarut + garu kepala)
Member: Projek tu la...
Aku: Owh....sory r beb..aku balik xbawa satu buku pon. Dalam bas, dh smpai Klang baru aku t'igt aku xbawa buku pon. hehe
Member: Cett!! Haa....kuiz math lak bile?? Esk @ Khamis?
Aku: (Adehh) Ntah la. Khamis kot. Past years tak bincang g.
Member: Harap2 cmtu la. (Trus blah dr bilik aku)

Perghh kau!!! Aku baru nk menangisi kepulangan aku ke Shah Alam ni, ko dtg lak ke bilik aku tnye pasal keje. Dh le satu habuk pon aku x hengat pasal keje. huhu

"Hahahaha Amek kau!!"

Sesampai je aku kt bilik aku yg tercinta, dh le kepala aku sakit. Lepas kemas sume brg2 aku yg melambak mcm berkurun aku xbalik, terus aku telan panadol & tido.


Bengang tol aku! Asal aku nk lelap je ade je la org dtg ketuk pintu bilik aku! Tak lain tak bukan member aku gak. Adehh....kome nieyh!! Nasib baik le aku kontrol emosi. Kalo x dh lama r aku sembur korang yg kaco aku nk tido nieyh! Silap gaya aku kasi flying kick sebijik kang....huhu


Lepas je aku aman dr kekacauan tu, mata aku nie xleh le pulak nk tido. Aiseyh!!

So, aku terpikir, apa kata kalo aku update blog pinky minky aku nieyh?? Aku pon dgn pantas mengeluarkan Tama-chan aku dr loker, on kn suis and................I"M HERE.....terhasil lah entry aku kali nie....muahahahaha


p/s: Homesick!!!!!!!!!!!

MOOD: Bosan tahap panda.........

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?