Menyalak??? Eh!! Melalak la.....

Assalamualaikum semua.........

Nasib baik la blog nieyh digunakan utk menulis luahan @ 'berita terkini' secara tulisan ye. Kalo secara lisan, aku rasa aku xleh nk update blog aku ni skunk.


Nk tau sebabnya?? Hehehe

Semalam aku g berkaraoke ngn member2 aku>>GENG BUDAK SENGET....haha

Best siot!! Sampai sakit tekak aku. Mana tak nye layan 15 lagu kot. Konon2 sorg nk wat 3 lagu. Tp dh masuk dlm tu, xingat dunia. Semua lagu layan. Termasuk le aku.

Ari ni aku masuk kelas dgn suara serak2 basah ala pelakon Hindustan Rani Mukherjee gitu......ahaks~

View Image
Wee~~


Lepas abh klas pkul 4 ptg trus kuar g Seksyen 7 - Pasaraya Bintang. Keluar bersama 4 org lg member aku. Siap dgn baju kurung g tu...tabulebla!! Dh melalak xigt dunia seyh!! Hilang keayuan dgn baju kurung tu...ahaks~~


Tgh dok syiok gler berkaraoke tu sebelah bilik kitorg tu ade la plak sekumpulan boys nk menyalak, eh, melalak kt situ. Adehh!! Diorang pasang kuat gler siot!! Siap bukak pintu lg nk bg kitorg dgr.

Nk ajk compete r tu....ok!! Kami terima cabaran anda!!


Kitorg pon apa lg, psg muzik ngn volume mic kuat2 trus r lawan. Paling xtahan tu member aku ni dok pasang lagu dangdut. Adehh!! Segan giler siot!! Tp aku pon dgn muka tebal setebal Mount Everest ni nyanyi gak la lagu tu. 

Seratus persen cintaku~~~~
Hey! Hey! Hey!
Gelora cintaku~~~

Perghh!! Aku nyanyi lagu tu aku lak xingat dunia. Melalak sekuat2 ati. Boys sebelah tu dh 'cair'dh.

"Dh surrender kew??"


Maka bermulalah perang dunia ke-4 distu. Sampai lagu kitorg yg terakhir, kitorang bukak lagu ISABELLA.....kitorang ber-5 nyanyi sekuat2 ati. Lantak la apa org nk kata....huhu

Dh abh dh kesemua 15 lagu kitorang karok. Pergh!! Pedih giler tekak aku!! Bila kitorg kuar je dr karaoke room tu, boys td sorak + tepuk tgn lg utk kitorg. Malu kot!! Cepat2 r kitorg lari keluar...huhu


Pape pon thanks guys~~

Dh penat karok, g GIANT lak nk beli brg cket. Bkn GIANT dlm cite katon DORAEMON tu..PASARAYA GIANT.

Apa tgk2??

Pasar Besar Giant

Lepas siap sume beli barang, pegi dinner lak....aiyoo~~~


Itu Bangla banyak bodoh oo....ada ke makanan yg kitorg nk mkn kt situ dibungkus nye?? Dh la tgh lapar giler nieyh!! Air pon lmbt smpai! Cett!! Nk je maki rasa nye. Org yg lmbt order dr kitorg pon dh dpt dulu. Kitorg lak terpaksa kebulur...huhu


Dh kenyang~~

Apa lg. Masa utk balik hostel balik r.....smpai hostel aku penat giler siot!! Mlm ada latihan bola baling lak. Penat yg teramat sangat!



p/s: Balik dr latihan aku mandi, solat, on9 dlm 15 minit, baring atas katil, letak kepala atas bantal, tak sampai 2 minit aku dh berdengkur! huhu

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?