Keseronokan Berganda

Assalamualaikum semua.......

Oh yeahh!! Hepi giler aku dh smpai umah nie. Lepas rindu aku kt fmly.


"Giler kau!! Mentang2 dh balik umah, entry blog pon malas update yerk??"

Bkn malas update, tp line kt cni xbesh. Xlaju siot.


"Menci!! Menci!! Menci!!"

OK!! Aku nie sebenarnya xde benda pon nk cite. Cuma aku nk nyatakan KESERONOKAN BERGANDA aku duk umah nie. Heaven!! haha


Masa aku otw balik sbtu ari tu(dlm bas r nie), batu aku teringat, AKU TAK BAWA BUKU UNTUK STUDY APA PON!

"Mak oi. Smpai cmtu sekali. Patot le heaven."


Haha
Nk wat cmne der, excited terlebih. Lupe nk store buku dlm beg. Balik dr duty, trus siap2 angkot baju balik. Buku smpai lupa nk bawa. Teringat Tama-Chan kesayangan aku je nie. Kalo dia tertinggal, alamat mati siput le aku. huhu

Okeh!

Aku dgn ini megisytiharkan gencatan senjata buku untuk seminggu. Sesiapa yg melanggar arahan, sila balik Shah Alam sekarang!! muahahahaha



p/s: Mau le naik KG aku duk umah nie...haha

MOOD: Heavenly everafter.....(siot kau!!)

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?