Semangatnye!!

Assalamualaikum semua~~~~

Yeay..yeay..esk balik umah..(terlebih excited suda~~)



Maunye aku xterlebih excited. Esk aku balik umah wei. Xsabo rasenye. Kalo ikot kn ati nk balik ari ni gak. Tp apakn daya, tiket dh habis. huhu

Xpe2..esk kita balik sama2 ye. Tiket bas aku pukul 2ptg esk. Pg aku ikot duty FSKM.

Hanya yang berbudi sanggup berbakti.

Ahaks~
Trademark PBSM. Stuju ngn trademark tersebut. kui3

Dh mule melalut dah...

Oleh kerana esk aku duty smpai pkul 12.30 tgh hari, aku dh siap kemas baju dh wei.....perghh kau!! Semangat giler! 

Ye la, esk xde la kelam kabut nk kemas baju lepas. Kot mau nye xsempat xke lepas bas tu. Melayang r duit tiket aku RM13.40. Hadoiii.....

Tambah2 lg, bile sampai umah kene lecture ngn mak aku lg. Ohh...tidakkk!! 




p/s: Layan movie seyh!! Malas mau study.....

Mood: Balik umah. 

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?