Menyepoilkan Sungguh!

Assalamualaikum.....

"Eh? Rajin pulak aku update entry ni ye...baru je beberapa jam lepas update. Update lg?? isk3"

Haha
Sebenarnya aku ni tgh bosan ni. Xtau nk buat pe lg. Tetiba te-pk nk update entry lg sekali sbb xbpe puas hati ngn entry merapu yg lepas. Biasa la. Menulis dlm keadaan mengantok.

Dek kerana si incik FICKRY HISHAM kita tu cm xsabo nk bce penulisan aku yg xbrpe nk buruk nieh, aku gagah jugak le semalam update nye.. hehe

Ok!

Pg td lepas subuh aku tido balik. haha

"Cett!! Lari sume rezeki tido lepas subuh. huhu"

Abh..udah ngantok sgt dh. Dh le tido pkul 2 lebih pagi semalam. Xbule tahan dh mata ni nk pejam nye. So, aku pejam je la.



Tido mati siot! Wa ckp sama lu.......x sedar apa pon. Roomate aku kuar ke mana pon aku xsedar bile. Cehh!!

Tgh sedap2 tido tu kn, ade le dlm pkul 8a.m tu, aku tersedar orang terjerit2 kt luar tingkap bilik aku.


"Cehh!! Sapa pulak yg terjerit-jerit cm nk belatih utk sore soprano je tu..?? Spoil mood aku tido tgh mimpi Prince Kuma-Kuma nieyh! Ada kew? haha"

Aku pon dgn kemalasan, air liur basi meleleh g le menjenguk kt tingkap bilik aku tuh!

"Siap r kau! Kn ku lawan sore mu itu. Cett!!"


Arghhhh!!!!!!!!!!!!!!!

Haa....kecut kau!!


Sekali tgk: budak2 AIRFORCE a.k.a PALAPES UDARA daa. Menjerit panggil skuad2 nye nyuruh cepat. Deme nk ke mane idak le teman tau ye. Yg pasti udah ade bas nunggu kt jalan kecik tu haa....

Cehh!! Kuang asam tol. Ganggu mimpi aku dgn putera idaman aku jew. Nsib baik r ko senior yg menjerit-jerit kt bilik aku nie. Kalo x, lumat ko aku kejekan. huhu


p/s: Cdg nk smbg tido balik. Tp mata xbole nk pejam lak. huhu


 To Fickry: Saja aku tulis name ko beso2...wawawa


2 comments:

  1. -Incek Fik- said...:

    Hahahaa... tak boleh tulis besor lagi ker ahahaaa..

    Anyway, cantik lukisan kat bawah tu..

    Ko lukih sendiri ker Sal?

  1. hahaha

    kalo ade font lg besar mmg aku bubuh.....kui3

    aku?? lukis??? kalo aku lukis musti lg "cantek" dr lukisan kt ats tue...huhu


Awak 'Like' blog saya?