Kebuncitan melampau........

Assalamualaikum semua......

Kali ni aku nk cerita cket pasal apa yg berlaku hari ini. Happy giler hari ni coz ade org a.k.a classmate aku belanja mkn. Tp bkn aku sorang la. Ade lg 3 orang kawan aku.

Thanks to Ikhmal Eyon yg belanja kitorang makan Pizza Hut smpai buncit hari ni. Lain kali boleh belanja lg ye. Hak3

"Lol! Orang dh belanja sekali dh la. Nk lebih2 pulak!"

"Kalo orang nk bagi aku terima jew. Tak baik tolak rezeki tau!"

Smpai je kt sne tru order. Pergh!! Order cm 10 org nk mkn wa ckp lu.......padahal perut ade 4 je nieyh! Cmne nk abh nie??? hahaha

Oleh kerana perut aku dh buncit giler cm orang mengandung dh ni, aku just letak je beberapa gmbr yg sempat aku snap utk 'santapan' korang ye....hihihi

Khusyuk giler pilih makanan.........

Muke kekenyangan....tgk! Berapa mangkuk dia sorg mkn.......!!

Ni klasmate yg mkn belanja diri sendiri....
Sebelum balik smpt curik garlic bread kitorang tu.......

Dgn sopan santun + cover nye tu.....kui3

Cian....mkn sos jew....isk3
Tp kt sebelah nye tu????
(nampak x pingan bertingkat-tingkat tu???)

Mkn pon smpt snap pic g...isk3

Muka bahagia...sengih smpai telinga....wahahaha

"Orang xnmpk....nk ambik masuk beg nieh!!"

Tgk tu...muka tgk tmpt lain tp tgn tu................

Setelah selesai mkn.........

Yg tinggal hanyalah bawang yg xsedap........



p/s: balik bilik, lepas update entry, trus tido. Xjadik basuh kain....kui3

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?