Perlu ke tanya aku???

Assalamualaikum semua....

Hari ni aku nk buat luahan hati cket la. Kalo korang sudi mendengar dan membaca tulisan aku ni, teruskan pembacaan anda. Kalo rasa menyampah + mual + sengal, anda boleh menekan butang 'X' a.k.a 'Close' diatas. 

Aku bukan apa. Kali ni aku agak terasa dgn sorang kawan aku a.k.a classmate @ jiran sebelah bilik aku la. Dia ok dgn aku. Cuma kdg2 tu perangai + kelakuan + tindakan dia tu membuat kan aku rasa x selesa.

"Berapa byk '+' daa....."

Biarlah aku panggil kawan aku ni S.

Contoh siang td, pg td ada duty utk kelab persatuan aku. Aku, dia dan 2 orang lg kawan aku pon terlibat gak. Lepas dh abis time duty, kitorang cdg nk balik sama2, beli makanan sama2 (almaklum le duk hostel) & makan sama2. Tetiba si S ni kata dia nk balik dulu. 

Ok! Fine!

Pegi la balik. Aku tau dia nk jmpe kwn dia. Tp kn, mcm la semalam xjmpe. Perlu ke untuk jumpa byk2 kali?? Semalam dia keluar jumpa kwn dia smpai lewat mlm kot. Pastu tinggal kn roommate dia sorg2. Aku yg agak rapat ngn roommate dia, kesian kt dia, teman lah dia semalam. Smpai aku tertido kt bilik dia tu!

Kitorang bertiga tanpa si S ni pon balik, beli makanan, makan sama2. 

Tgh makan nieh! Tetiba si S boleh bawak kwn2 dia tu dtg. Cehh!! Agak2 r. Cian r roommate tu. Rasa terpinggir kot. Nasib baik r roomate nye tu nk balik umah. Kalo x tension dia. Dh la si S ni jenis kalo jmpa kawan2 dia, xigt dunia dh. Ckp sekuat yg boleh. Kalah kalo ckp pkai microphone kot. Dh plak tu, tunjuk perangai xsenonoh @ xmatang nye tu. Menyampah aku nengok nye. Siyes ckp!

Ptg lak aku g keluar beli makanan sorang2. Terserempak ngn dia masa aku nk balik bilik. Tetiba dia panggil aku, tnye,:

S: Noor! Nampak M (nama samaran) x?
Aku: X.

Hello!! Perlu ke tanye aku soalan tu. Cm la aku kenal sgt kawan nye tu. Mmg dulu selalu dtg bilik dia. Tp aku dh lupa kot muka nye. Perlu ke dia tanya soalan tu kat aku????? Perlu ke?? Harus ke?? Wajib ke??


p/s: mybe dia nk bg tau dia nk jmpe sapa. Tp dia tkot tgk muka ko ketat semacam jew. Tu yg dia tnye soalan cm tu.

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?