Zon Diam~~

Assalamualaikum................................

Semester 2 kt UiTM. Gosh! Cpt tol masa berlalu. Lg 4 semester lg aku abh study degree. Kalo ade rezeki nk sambung master lak. hehe

Semester kali ni aku dpt kolej a.k.a asrama la. KOLEJ KEDIAMAN TERATAI 3. Semester aku duk KOLEJ KEDIAMAN MAWAR.

Kali ni roommate aku adalah seorang senior.

"Alamak!! Xleh r aku nk wat bsing cm dlu2 g. huhu"

Senior aku ni amk jurusan LAW. Mmg aku duk lam blik tu cm ter"ikat" ngn LAW dia r. Senyap jew. Kalo aku bising mau nye ditampal sign KEEP QUIET kt bilik tu.

 Padan muka kau!!

Nyaris jugak le dia xletak rules kt dinding bilik...huhu

 NO...NO...NO!!

So, kalo aku nk berbising2 kene la g bilik kawan aku yang berlokasi sebelah bilik aku. hehe

Aku ni bkn le sorg yg boleh duk diam sgt. Selalu gak le aku g bilik member aku ni. Sian gak kt senior aku tu tinggal sensorang. Kang kalo dia hangin satu badan kang di mangga nye beso2 pintu bilik tu x bg aku masuk baru padan muka aku!

"Amik kau!! Sapa swoh tinggalkan aku sorg2???"
"Ampunn!! Ampunn!!!"

photo
Alamak!! Cmne nk bukak ni??? Maluu......

Oppss!!! 18sx lak terkeluar..huhu

Hmm.... Konklusi nye, aku nk duk bilik aku sendiri kene la jd pendiam. Nk bising2 g bilik sebelah. hehe

Dats ol 4 2day. C u in da next post!

p/s: Diam-diam ubi berisi.....

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?