Mengidam?????

Assalamualaikum semua.......

Wah.....lama jugak aku xupdate entry ye. Agak bz la. Byk assgnment kene buat kot. huhu

Apa topic utk entry kali ni ye. Hmmm.......

Kali ni aku nk cerita pasal apa aku buat ptg semalam. Hehe

Sebenarnya dh xde topik nk wat entry. Dek kerana si incik FICKRY HISHAM tu beria2 swoh aku update, so aku update la. Beliau siap bg tau lg bila dia update entry dia yg lepas>> Trend Gambar Fesbuk Yang Korang Tak Patut Heran Dah..(edisi lapuk)

Dek kerana keberiaan nya menyuruh aku update entry, aku pon wat le wlupon aku tau entry aku kali ni agk merapu.. huhu

Ok! Back to the title!

Semalam, sorang member aku a.k.a jiran sebelah bilik aku jugak ajak le aku jogging. Perghh!!

Aku ni yg dh lama mengidam kempunan nk jogging nye, dgn tanpa 'long thinking' nye setuju.


"Ok! Set! Pukul 6 kita kuar ek?"

Maka, tibalah masa yg dinanti-nantikan. Tepat je pukul 6, aku pon dgn muka happy nye bersama-sama dgn member aku ni keluar le dr kamar masing2...(ceewahhh)

Mula dr Teratai -> Delima -> Perindu -> Pusat Islam -> Pool..

Penat giler dowh. Stamina aku dh down la. Almaklum le. Udah lama meninggalkan kerjaya jogging nie. Dh penat dan dh puas jogs, pegi le pulak mini gim kt belakang kolej aku. 

*kolej = hostel

Kt situ lama gak le spend time meregangkan otot2 yg dh keras tue. haha

Dh penat kn. So, wat le cooling exercise. Inhale-exhale tu la. Perghh!! Sonok kot. haha

Dh lama xjogging. Best r gak. Lepas gak rasa mengidam aku tu...haha


Notes: Teratai, Delima, Perindu tu nama kolej kediaman @ hostel.


p/s: Sblm balik bilik, pegi DC a.k.a cafe dulu. Pekena ICE-BLENDED. Nasib baik xbeku balik otot2 aku....

2 comments:

  1. -Incek Fik- said...:

    Aku pon nak gaks Ice Blender!!!

  1. hahaha

    meh2...dtg UiTM Shah Alam....special pnye....khas utk incik Fickry......kui3


Awak 'Like' blog saya?