Benarkah apa yang daku lihat ini??

Labels: , ,

Assalamualaikum semua~~

Updating once more. Tengah rajin nie. Tapi nak blogwalking pulak malas. hehe


Oleh itu daku pon menge-check la e-mail ku yang sudah la bersawang-bawang tidak dijenguk lebih kurang 2,3 bulan lamanya. 

Setelah di klik URL yang dikehendaki maka tersembullah page yang dinanti-nantikan. Fushh!! Terduduk beb!! 50 UNREAD MAILS. Mamposs...juling ler bijik mata daku. 


FYI, aku ni jenis tak suka biarkan unread mails menyemak dalam inbox aku. So, daku akan cuba sedaya-upaya mencegah unread mails itu dengan membuka dan membacanya. Mana mails yang merapu tak tentu hala itu daku DELETE terus!! Wat semak jer. 


Sedang aku membuka kesemua mails aku, tetiba aku terperasan ini :

Klik untuk tumbesaran

Benarkah ini? Makna nya selamatlah duit aku bulan nie.....heheheh





p/s: Eh? Bil ni bukan mak aku yang bayar ke? huhu

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?