Enjoy Tyme Sebelum Balik Kampung

Labels:

Asslamualaikum semua~~~

Nak bagitau jew. Pada tanggal 22hb Mei 2011, tamat lah sudah perjuangan semester pendek aku di UiTM Shah Alam. Maka dengan ini saya mengisytiharkan bahawa cuti semester aku sudah bermula. Oleh itu, aku boleh rehat sepuas-puasnya sebelum semester baru bermula pada tanggal 12hb September 2011.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


"Yo yo o' jew. Sengal~"


Haha
Musti la. Gumbira kot. Tak sabar2 lg nk abh ari tu. Tp takot pon ade nk exam semalam. haha

Lepas exam bergembira tyme. Bersama dgn Azlye Azyzy, Fatin Hafizah Dan Nur Farahin, kami bersama2 mengadakan Bowling Tournament versi Unofficial. haha

Walaupon aku second last kn, tp Azlye Azyzy tetap dibelakang. Muahahaha


"Suka....suka.......kui3"

Tgh2 aku menaip entry nie kn, tetiba si Azlye Azyzy nie msg FB aku, berbunyik::

salam....
oit esk kl gangster???
amacam??


"Wah......dh ade ajak tengok wayang weyh!!"

I like!! I like!! Lepas tgk jew msg tu, dgn excited state nye aku nk membalas, tetiba beliau off9 lak. Cehh!! Aku pang gak kang. huhu

Xpe2. Akan ku kol kau kawan. haha

Tp kn, musti korang tertanya-tanya nape aku balik kampung lambat kn?? Haa......ni la aku nk kasi tau. Kalo balik kampung sekaranag makne nye aku xdapat la nk enjoy puas2. Sebelum balik kg tu baik aku enjoy puas2. Kat kampung tu dh banyak dh keje menanti. Fushh!!

Jom kita enjoy!!




p/s: mana azlye nie....cepat la on9. Jimat kredit aku. wawawa (dasar kedekut)

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?