I'm Addicted!!

Labels: , , ,

Assalamualaikum semua!!

Hari nie aku tak seberapa busy sgt. Sebabnya? Aku dapat curi masa dan ruang untuk tido waktu petang!!! haha

Tapi kn. Bkn tu aku nk cerita sebenarnya. Korang musti dh bace tajuk entry nie kat atas tue kn. Okeh!!

Yess!!
I'm addicted. But not addicted kt benda2 yang tak elok cm drugs, ecstasy and what so ever yang memudaratkan tu. Aku addicted nak tgk wayang nie. Ada sapa2 nk belanja aku tgk wayang?? Kalo tak nak belanja pon teman aku pon jadik la. Tapi tiket wayang sendirik2 la yer. kui3

Sebab aku addict:

  1. Dah aku mmg addict, nk wat cmne! (ayat nak kene makan penampor!)
  2. Takde ubat untuk ketagihan aku nie.
  3. Belom lagi ditubuhkan pusat pemulihan addict utk tgk wayang.
  4. The main reason >> abang aku tak jadik belanja aku tgk wayang 3D......waaa!!!!!! (nangis guling2)
Kalo jadik la abang aku belanja, mlm ni dgn happily everafter nye aku kt dalam TGV Cinema at this hours, minutes and seconds. Dek kerana tiket sume dh penuh untuk minggu nie, maka ditunda ke minggu dpn utk tgk wayang. 


Kalo minggu depan mmg harapan la aku nak ikot sekali. Sebab for sure jew aku dh ade kat Perak dengan happily everafter nye manggemokkan tubuh badan aku. hahaha

Betapa happy nye aku meng-update kat entry yang dulu pasal abang aku nk belanja, sekali cancel! Cett!! Seriousshit rasa cm nk tembak orang jew skunk nie!


Klik sini utk baca pasal entry yang dinyatakan diatas.

Itulah sebab nya timbul entry (klik le) sebelum nie menyatakan bahawa aku dah balik Perak. huhu





p/s: Akan ku carik gak masa dan wang serta teman untuk 'beli ubat' ketagih aku nie.

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?