Gonna Busy This Week

Labels:

Assalamualaikum semua~~


I'm back to UiTM. Haishh! Cepat betul masa berlalu. Seminggu mid-sem leave dah abis. Kalau aku nak cuti lama lagi boleh tak? hehehe


Esok bermulalah kuliah aku. Esok jugaklah aku ada test. Japanese oral test. Text sendiri sediakan. Tapi aku tak tau nak merapu apa. Jangan terkeluar bahasa loghat Perak aku sudah la. hahaha

Apa-apa pon mungkin aku akan jarang meng-update blog aku ni. Mungkin seminggu sekali. Aku akan cuba untuk tidak membiarkan blog aku ni lama kosong tanpa cerita baru. 

Minggu ni jugak aku akan ada segala macam datuk mak nenek test. Math test, Cisco test, or maybe CTU test jugak. Aiyoo~~ Pecah kepala aku nak sumbat macam-macam. Dugaan sebagai seorang student. Hurmm~~

Ok. I'd better off right now. Gonna think the text for tomorrow's oral test. Bubye!



p/s: ..................................

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?