Wonderful Wednesday~!

Labels: , ,

Assalamualaikum semua~~~



Happy birthday to me....
Happy birthday to me....
Happy birthday, happy birthday
Happy birthday to me....

*syiok sendiri kejap! haha*


Hari ini merupakan hari lahir aku yang ke..........................................................................*tak nak gtau la..hahaha* What a wonderful day is today. Banyak ucapan yang aku terima dari kawan-kawan aku. Terima kasih kepada yang memberi ucapan Selamat Hari Lahir, Happy Birthday, Selamat Hari Beranak, dan seumpamanya kat aku. Sangat terharu! *tacink jap! haha*


Terima kasih tak terhingga kat dua orang bestfriends aku, Aishah dan Fazalie yang sudi menyanyikan lagu hari jadi untuk aku walaupun sumbang! hahaha Terharu beb! haha


Tersangatlah terima kasih kepada dua orang kawan rapat a.k.a classmate aku jugak atas hadiah yang korang bagi dekat aku. Aku suka sangat-sangat-sangat! Aku ku simpan elok-elok hadiah itu. Terharu! Jarang kot orang bagi hadiah birthday aku. huhuhu *nampak sangat kau tak femes! Damn!*

Nak tau apa hadiah??? Meh aku tunjuk dekat sini. 


Nilah dia....tapi isi dalam tak perlulah aku tunjuk ye. Walaupun tak seberapa, aku sangat-sangat menghargainya. Takkan ku lupa. Sayang korang ketat-ketat, Syud dan Farah!






p/s: Selamat hari ni aku tak jadik 'korban'! hahaha :p :p

0 comments:


Awak 'Like' blog saya?